نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3755
-
الف
+

زمان نشر «جان ویک4» اعلام شد

کمپنی لاینزگیت تاریخ جدید اکران فلم های سینمایی خود را اعلام کرد.

به گزارش آی‌ فیلم 2، کمپنی لاینزگیت تاریخ جدید فلم های سینمایی خود را که قسمت چهارم فلم «جان ویک» هم شامل آن می‌شود، اعلام کرد. 

کمپنی لاینزگیت به تازگی جنتری اکران خود را تغییر داده و تاریخ اکران فلم‌های سینمایی شامل «جان ویک۴» و فلم «اسپیرال» نسخه فرعی «ارٌه» را تغییر داده است.

بدین ترتیب، قسمت بعدی مجموعه سینمایی محبوب «جان ویک» در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۱ جوزا/ خرداد ۱۴۰۱) اکران می‌شود که در واقع یک سال نسبت به تاریخ اکران قبلی ۲۱ می ۲۰۲۱(31ثور/اردیبهشت 1400) عقب افتاده است.

فلم سینمایی «اسپیرال» با بازی «کریس راک» نیز که قرار بود در ماه می‌ سال روان اکران شود، حالا جای «جان ویک» را گرفته و در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱(31ثور/اردیبهشت 1400)اکران می‌شود.

البته بعضی از فلم های این کمپنی هنوز در تاریخ اعلام شده قبلی خود اکران می‌شوند؛ از جمله فلم جدید «نیکلاس کیج» با تاریخ اکران ۱۹ مارچ ۲۰۲۱(29 حوت/اسفند1399) و همچنین «آشوب مدام» که ۲۲ جنوری ۲۰۲۱(31 جوزا/خرداد) اکران خواهد شد.

اکران فلم سینمایی اکشن و مهیج «محافظ همسر هیتمن» هم با نقش آفرینی «رایان رینولدز» و «ساموئل جکسون» یک سال به عقب افتاده و حالا در ۲۰ آگوست ۲۰۲۱(29 اسد/مرداد 1400) منتشر می‌شود.

آثار دیگری که برای آن‌ها زمان اکران جدیدی در نظر گرفته شده است، شامل فلم ‌های «فتال»، «مسافران دریایی» و فلم تخیلی «چراغ شیطان» است.

به نقل از سینماپرس، هنوز تاریخی برای نمایش دو فلم سینمایی «دویدن» و «انقلاب مسیح» در نظر گرفته نشده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر